Spevácka šou prichádza s novou imidžovou kampaňou. Celeste Buckingham, Sisa Lelkes-Sklovská, Ondřej Brzobohatý a Oto Klempíř sa predstavia divákom ešte dnes večer.
Televízia JOJ v novembri informovala, že prináša najväčšiu spevácku šou všetkých čias na Slovensko. X FACTOR je pre všetkých s výnimočným hlasom, no predovšetkým pre tých, ktorí majú legendárny faktor X – teda charizmu vytvárajúcu z obyčajného speváka hviezdu.
Nová kampaň je založená na imidžovom predstavení každého porotcu z prostredia pre nich príznačného. Zábery z exteriérov dopĺňajú aj štúdiové shoty, ktoré novým upútavkam dodávajú punc exkluzivity. Celeste Buckingham sa zabáva v klube obklopená stovkami fanúšikov. Sisa Lelkes-Sklovská reprezentuje spevácku divu v luxusných priestoroch Reduty. Ondřej Brzobohatý si užíva tvorivé popoludnie s kapelou v ateliéri a nekompromisný Oto Klempíř prichádza vo vlastnom štýle.
Prečítajte si aj: Sisa Sklovská útočí: Natrela to českému bulváru
Tvorcovia kreatívneho oddelenia JOJ Group predstavia divákom 19. februára 2014 od 20:00 celkom štyri verzie imidžových upútavok, pričom každá bude venovaná jednému z porotcov. X FACTOR je pripravený a diváci sa už čoskoro môžu tešiť na štart najlepšej speváckej šou všetkých čias.
X FACTOR jedinečný aj na webe
Projekt X FACTOR prináša viacero unikátnych noviniek aj v prostredí internetu. Priestor na titulnej stránke šou www.xfactor.sk patrí postom zo sociálnych sietí nielen od fanúšikov, ale aj od porotcov samotných. Priaznivci tak budú mať informácie z prvej ruky, ku ktorým by sa inak nedostali a budú môcť nahliadnuť nielen do zákulisia šou, ale aj do súkromia poroty. Posty sú aktualizované v reálnom čase. Televízia sa rozhodla využiť na komunikáciu nielen obľúbený Facebook, ale do news feeds začlenila aj posty z ďalších nemenej známych sociálnych sietí ako Twitter a Instagram.
Nová imidžová kampaň X Factor
Aktívny fanúšik bude odmenený
Ďalšou novinkou, ktorú televízia JOJ v rámci X FACTORU prinesie, je odmeňovací systém založený na aktivite užívateľov. Za každý like, koment alebo share užívateľ zbiera body a môže ich vymeniť za hodnotné ceny. Žiadna doteraz vysielaná šou na Slovensku nebola tak úzko spätá s interakciou užívateľa a poroty ako práve tohtoročný X Factor. Takto sa vytvorí návyk užívateľov byť aktívnym fanúšikom, ale aj prehĺbiť ich vzťah k relácii.
Dámsku jazdu informoval Michal Pilip, PR manažér JOJ Group.