DJ/PR Najväčšia konferencia pre ženy, ktorá sa už po štvrtý raz konala v Bratislave, priniesla deň plný oddychu, edukácií a inšpirácií takmer 600 ženám.
Program konferencie je každoročne koncipovaný tak, aby ulahodil matkám, manželkám, partnerkám, či dámam, ktoré potrebujú pomôcť v kariérnom sebarozvoji. Práve k rozvoju v pracovnej oblasti napomáhala tento rok mentoringová zóna, ktorá bola v rámci konferencie novinkou.
Sebapoznanie je rovnako téma, ktorá každoročne na konferencii rezonuje, preto sa organizátorky tento rok rozhodli spojiť aj so značkou Danone, produktovou radou Activia.
Activia, svetovo najväčšia značka čerstvých mliečnych výrobkov, predstavuje Live InSync iniciatívu, ktorá je vytvorená tak, aby inšpirovala ženy byť spokojné v tých najdôležitejších oblastiach ich života. „Náš „vnútorný kritik“ je hlas, ktorý počujeme iba my, ale ozýva sa dosť hlasno na to, aby ovplyvnil dôležité stránky nášho života. Niekedy sa môže prejaviť pozitívne, ale taktiež nás môže zdržovať pochybnosťami o našich rozhodnutiach a klásť ohromný tlak na očakávania od samých seba. Cieľom našej iniciatívy Live InSync je preto inšpirovať ženy, aby pracovali s vnútornou kritikou konštruktívne, boli samé zo sebou v súlade a dosiahli naplnenie svojich životných snov a cieľov„, hovorí Senior Brand Manager Activia Zuzana Kadaníková.
„Každá žena potrebuje vnútornú rovnováhu pre pozitívne vnímanie samej seba, a tým pohodový chod rodiny, či dokonca vlastnej spoločnosti. Veríme, že naša konferencia je skvelou platformou pre je nadobúdanie“, uzatvárajú organizátorky konferencie Umenie byť ženou, na ktorej druhý ročník sa tento rok v novembri môžu tešiť aj vo východnej metropole Slovenska, Košiciach.