Tri otázky pre Petra Šeba: Trendy, inšpirácie aj prípadové štúdie, to je základom programu každej RULEZZ konferencie

Img_2090.jpg
Zdroj: archív Rulezz.sk

Študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Je autor a spoluautor viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení – FbRulezz a ďaľších. Pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.

Peter Šebo

Autor, zakladateľ, organizátor, majiteľ, kreatívec

Už 7-krát organizujete konferenciu zo série RULEZZ podujatí, ktorá na Slovensku nemá obdoby. Ako vlastne vznikol celkový koncept a komu je primárne konferencia určená?

Koncept RULEZZ vznikol v roku 2011. Vtedy sme začínali so zameraním na mobilný marketing (Mobile RULEZZ), krátko na to sa pridal internetový marketing (Internet RULEZZ) a minulý rok sme ich spojili do jednej veľkej Digital RULEZZ. Počas uplynulých rokov sme však zorganizovali aj špecializované konferencie pre Out-of-home reklamu (OOH RULEZZ), rádiá (Radio RULEZZ) či B2B segment (B2B Ideas RULEZZ). Od začiatku sme RULEZZ konferencie tvorili pre ľudí z marketingovej a komunikačnej brandže na strane klientov aj samotných agentúr a médií, ktorí chcú získať prehľad, čo sa v danom odvetví deje. Trendy, inšpirácie aj prípadové štúdie, to je základom programu každej RULEZZ konferencie. Neostávame však iba pri tom a neustále hľadáme nové možnosti, ako odborný program spestriť. Už sme mali aj stand-upy, aj netradičných hostí (napr. Rytmusa či Simonu Krainovú), aj workshopy aj rôzne technologické vychytávky vo foyer konferencií.

15194515_1179681222068842_7312160600677190686_o.jpg
Zdroj: archív Rulezz.sk

Digital RULEZZ 2017 nesie označenie Adapt or DIE! Priblížte nám viac, čo sa skrýva za týmto podnázvom a aké hlavné posolstvo chcete účastníkom konferencie odovzdať?

Ide o parafrázu na Darwinovu teóriu evolúcie, ktorá hovorí, že neprežijú ani najsilnejší ani najinteligentnejší, ale tí, ktorí sú najviac schopní prispôsobiť sa zmenám. A hoci má tento výrok už viac ako 200 rokov, myslím, že dokonale vystihuje aj dnešnú situáciu v digitálnom marketingu, ktorý sa mení každý deň. Preto môže hudobný priemysel ovládnuť Spotify, prepravu osôb Uber a médiá YouTube s Facebookom. A okrem mnohých ďalších, práve títo na konferencii tento rok aj vystúpia.

Snimka obrazovky 2017 11 09 o 12.08.23.jpg
Zdroj: archív Rulezz.sk

Tohtoročná najväčšia konferencia o digitálnom marketingu je opätovne nabitá zvučnými menami v podobe „spíkrov“, ktorí sú špičkou vo svojom odbore. Ako sa vám každý rok darí pritiahnuť takúto elitu?

Z roka na rok je to ľahšie. Keďže ide v súčastnosti o najväčšiu marketingovú konferenciu na Slovensku, naše pozvánky sa stretávajú stále s väčšou odozvou. Začínali sme so stovkou účastníkov pred 7 rokmi, tento rok očakávame viac ako 500 hostí. Ak chce teda niekto na Slovensku osloviť celú komunikačnú brandžu naraz, s najväčšou pravdepodobnosťou si vyberie Digital RULEZZ.:-)

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom