Študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Je autor a spoluautor viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení – FbRulezz a ďaľších. Pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.
Peter Šebo
Autor, zakladateľ, organizátor, majiteľ, kreatívec
Už 7-krát organizujete konferenciu zo série RULEZZ podujatí, ktorá na Slovensku nemá obdoby. Ako vlastne vznikol celkový koncept a komu je primárne konferencia určená?
Koncept RULEZZ vznikol v roku 2011. Vtedy sme začínali so zameraním na mobilný marketing (Mobile RULEZZ), krátko na to sa pridal internetový marketing (Internet RULEZZ) a minulý rok sme ich spojili do jednej veľkej Digital RULEZZ. Počas uplynulých rokov sme však zorganizovali aj špecializované konferencie pre Out-of-home reklamu (OOH RULEZZ), rádiá (Radio RULEZZ) či B2B segment (B2B Ideas RULEZZ). Od začiatku sme RULEZZ konferencie tvorili pre ľudí z marketingovej a komunikačnej brandže na strane klientov aj samotných agentúr a médií, ktorí chcú získať prehľad, čo sa v danom odvetví deje. Trendy, inšpirácie aj prípadové štúdie, to je základom programu každej RULEZZ konferencie. Neostávame však iba pri tom a neustále hľadáme nové možnosti, ako odborný program spestriť. Už sme mali aj stand-upy, aj netradičných hostí (napr. Rytmusa či Simonu Krainovú), aj workshopy aj rôzne technologické vychytávky vo foyer konferencií.
Digital RULEZZ 2017 nesie označenie Adapt or DIE! Priblížte nám viac, čo sa skrýva za týmto podnázvom a aké hlavné posolstvo chcete účastníkom konferencie odovzdať?
Ide o parafrázu na Darwinovu teóriu evolúcie, ktorá hovorí, že neprežijú ani najsilnejší ani najinteligentnejší, ale tí, ktorí sú najviac schopní prispôsobiť sa zmenám. A hoci má tento výrok už viac ako 200 rokov, myslím, že dokonale vystihuje aj dnešnú situáciu v digitálnom marketingu, ktorý sa mení každý deň. Preto môže hudobný priemysel ovládnuť Spotify, prepravu osôb Uber a médiá YouTube s Facebookom. A okrem mnohých ďalších, práve títo na konferencii tento rok aj vystúpia.
Tohtoročná najväčšia konferencia o digitálnom marketingu je opätovne nabitá zvučnými menami v podobe „spíkrov“, ktorí sú špičkou vo svojom odbore. Ako sa vám každý rok darí pritiahnuť takúto elitu?
Z roka na rok je to ľahšie. Keďže ide v súčastnosti o najväčšiu marketingovú konferenciu na Slovensku, naše pozvánky sa stretávajú stále s väčšou odozvou. Začínali sme so stovkou účastníkov pred 7 rokmi, tento rok očakávame viac ako 500 hostí. Ak chce teda niekto na Slovensku osloviť celú komunikačnú brandžu naraz, s najväčšou pravdepodobnosťou si vyberie Digital RULEZZ.:-)