Asi každej z nás je známy najikonickejší film Audrey Hepburn. Mladá Holly Golightlyová hľadá šťastie a lásku medzi mrakodrapmi Manhattanu a práve vďaka nej je od roku 1961 Tiffany & Co. spájané nielen s prekrásnymi šperkami, ale aj s raňajkami, ktoré si pred jeho pobočkou na piatej Avenue vychutnáva nejedna obdivovateľka. Málo kto však vie, že to, čo je dnes sieťou vychytených predajní s prekrásnymi výkladmi, bolo založené pod pracovným názvom „papiernictvo a luxusný tovar.“
Po presne 180 rokoch sa Tiffany & Co. vracia k svojej pravej podstate. V Amerike práve v týchto dňoch predstavuje kolekciu vlastných dizajnových doplnkov, ktorej nadčasovosť a jednoduchosť priam vyráža dych!
Spoločnosť verí v krásu pekných vecí, ktorými sa my ženy rady obklopujeme.
Každý jeden kus z nového radu je preto navrhnutý s vtipom a inteligenciou, im vlastnou. Do našich domácností prinášajú pocit luxusu, ktorý aj z obyčajného spraví výnimočné. Za kuchynský riad v ikonickej „tiffany blue“ si však poriadne zaplatíte. Výnimkou nie sú ani prenosné termosky na kávu, z ktorých by sa tá raňajková určite vychutnávala ako vo filme. Nezabudli ani na praktické perá, či matematické pomôcky, avšak cifry nejdú pod tri číslice amerických dolárov.
Teraz už presne chápeme, prečo sa aj Holly pozerala radšej len z vonku. Tak môžete spraviť aj vy. Na Tiffany.com vás čaká malý umelecký zážitok, ktorý však radšej neukazujte vašej peňaženke.