Vytvorte si vlastný štýl plný nenapodobiteľne silných emócií, ktoré v sebe skrýva talianska módna značka SILVIAN HEACH. Jej čaru podľahli aj najkrajšie Slovenky, ktoré sa predviedli v úchvatných modeloch pri príležitosti otvorenia nového butiku tejto značky v bratislavskom Auparku.
Patríte medzi náročné a rafinované ženy milujúce originalitu a výnimočnosť? Práve pre vás je ako stvorená módna značka SILVIAN HEACH. Mladistvá, dynamická a progresívna móda talianskeho módneho dizajnu, ktorá sa stáva akýmsi symbolom talianskej netradičnej módy. Otvorenie nového butiku tejto značky v bratislavskom Auparku si nenechali ujsť ani najkrajšie Slovenky, ktoré sa predviedli v jej výnimočných modeloch. Prečo práva značka SILVIAN HEACH? „Základným kritériom pri výbere bolo priniesť niečo nové, čo by vyplnilo akúsi „dieru“ na našom trhu. Silvian Heach od svojho založenia v roku 2002 každým dňom smeruje k brilantným úspechom. Momentálne je distribuovaná vo viac ako 40 krajinách sveta. V showroomoch Silvian Heach nájdete každú sezónu viac ako 600 rôznorodých vysoko módnych a kvalitných odevov. Za účelom zásadne a komplexne uspokojiť dopyt na trhu a výrazne ovplyvniť nákupné rozhodovanie za konkurencieschopné ceny sme sa práve pre túto skutočnosť rozhodli pre značku neapolského pôvodu, Silvian Heach,“ hovorí majiteľka novootvorenej bratislavskej predajne a jediný výhradný predajca módnej značky Silvian Heach na Slovensku, p. Rumiz.
Tajomstvo výnimočnosti je v silných emóciách a prepracovaných detailoch
Talianska módna značka SILVIAN HEACH sa vyznačuje extrémnou pozornosťou na detaily s vysokým štylistickým obsahom, emóciami a kozmopolitnou inšpiráciou. Vďaka starostlivému štylistickému výskumu mladého tímu každý kúsok odevu rozpráva mnoho rôznych príbehov zo ženského univerza a odhaľuje eleganciu, šarm a odhodlanie. Kolekcie sú venované náročnejším a rafinovaným ženám v každom veku, ktoré majú svoj názor a predstavy, túžia si vytvoriť svoj vlastný štýl. Ženám, ktoré sú nezávislé, ambiciózne, zvodné, a zároveň krehké, pretože ženské duše obsahujú veľa rôznych a protichodných emócií: rovnako ako kvalitné oblečenie, obuv a doplnky Silvian Heach.Kolekcia na jar – leto 2015 prináša 4 inšpirácie
Ako sa dá charakterizovať najnovšia kolekcia módnej značky SILVIAN HEACH? Hromada pocitov, emócií a silných kontrastov: žena Silvian Heach sa pripravuje na jar – leto 2015 v znamení obnovy a dynamiky. Predstavujeme vám štyri rôznorodé inšpirácie: Miami, Love boat, Sport Chic, Festival, teda tzv. „fashion´s moods“, pre ktoré hlavnou postavou je mladá, výrazná žena, ktorá miluje žiť život naplno.
Miami – čarovné mesto, ktoré nás obdaruje jedinečnými pocitmi a skúsenosťami. Reminiscencie Art Decò a minimalistický modernizmus sú základom tejto prvej témy prejavujúcej sa prostredníctvom ikonických detailov mesta zobrazujúcich sa na potlačiach. Grafiky a potlače inšpirujúce sa nielen nádhernou prírodou Floridy, ale aj niektorými kultovými miestami Miami, ako napríklad Colony Hotel či Raleigh Hotel. Pre „Miami“ sú charakteristické: široká farebná škála od jemných pastelových farieb a fluorescenčné detaily.
Love Boat – pre všetky tie, ktoré chcú byť romantické a trendy, Silvian Heach navrhuje námornícky štýl, vyznačujúci sa pruhovanými vzormi, kvetinkovými detailmi a elegantnými farebnými odtieňmi modrej a červenej. K námorným konceptom sú pričlenené digitálne a fotografické potlače zmixované s kvetmi a tropickými prvkami za účelom podmaňujúceho vizuálneho zapôsobenia.
Sport Chic – tenisová hra sa stáva tzv. „leitmotif“ tretej inšpirácie, ktorá ponúka výber z takých kúskov, ktoré výborne kombinuje štýl, eleganciu a inováciu. Potlače zohrajú dôležitú rolu vďaka ich evokujúcej sile, vkladajúc prvky súvisiace s týmto skvelým športom. Klasický štýl udáva cestu dnešnej modernej inšpirácie zavedením technických tkaním, ako napr. neoprén a sieťovina, ktoré pridávajú nové objemy oblečeniu, a tak vytvárajú pôvabné siluety, príkladom môže byť sukňa oblého tvaru inšpirovaná deväťdesiatymi rokmi. A na záver „bomber“ bunda sa úspešne vracia do módy spolu s „oversized polo“ a s plisovanými sukňami ako nové estetické prvky.
Festival – bohémsky nadšenie dominuje v tejto štvrtej téme, inšpirujúci sa čarovnou atmosférou známeho Arts festivalu Coachella. Elegantne vyšívané šaty, mini džínsové šortky and celoplošné potlače spolu s tričkami, ktoré pripomínajú niektoré z mýtov rocku a popu, ako napr. Rolling Stones a David Bowie. Rafinovaný a etnický nádych sa premieta do niektorých odevov s úplne odrezanými rukávmi alebo v bezrukávových verziách oblečení, doplnených pôvabnými detailmi a zaujímavými grafikami. A na ukončenie štvrtej inšpirácie, výber farieb je zameraný na neutrálne farby, ako napr. biela a pastelové odtiene.
Tieto módne trendy si určite nenechajte ujsť
Ak chcete byť aj vy osudovou ženou a vytvoriť si vlastný štýl, aké kúsky vo vašom šatníku nemôžu chýbať? „Omladzujúce pastelové tóny, roztomilé vzory, žensky elegantné doplnky kolekcie jar – leto 2015 značky Silvian Heach,“ hovorí p. Rumiz. „Najpredávanejšími kúskami tejto módnej značky sa stalo päť druhov šiat, ktoré toto leto musíte mať: dlhé, na party, zažiarte s výraznou podtlačou, elegantné a šaty k vode, sú túto sezónou aj u nás v Silvian Heach obchode úplným hitom. Takisto netreba zabudnúť ani na šortky s rôznymi aplikáciami z línie Silvian Heach Denim,“ dodáva majiteľka Silvian Heach obchodu.
V nadchádzajúcu sezónu bude kraľovať farba talianskeho vína
Bordová, odtieň s názvom „Marsala“, podľa druhu talianskeho vína, sa stala pre dizajnérov farbou roka 2015, ktorá je výrazne zapracovaná do nadchádzajúcej sezóny. Je to farba kombinovateľná so širokou škálou odtieňov, aj keď vyzerá obzvlášť dobre spárovaná s ťaviou béžovou alebo modrou. Aj tieto farby sú súčasťou kolekcie jeseň zima. Taktiež z popredných farieb je potrebné uviesť farby, akými sú: staroružová, dymovoružová, zelená, čierna a odtiene šedej. Doplnky sú obohatené zvieracími motívmi. V kolekcii je možné nájsť aj výrazné grafické potlače 60. rokov, rafinované výstrihy skutočnej femme fatale, kožušiny, tvíd a pletený tovar, ako jednoznačný trend nasledujúcej sezónu.