Ako sa môže mejkap podpísať pod zmenu imidžu? Scarlett nám to ukázala v kampani známej talianskej značky.
Pre Dolce & Gabbana je Scarlett osobnosťou číslo 1. Už niekoľko rokov pózuje v reklamných kampaniach, týkajúcich sa nových kozmetických línií. Ide o dekoratívne prípravky a vône. Najskôr to bol „nahý mejkap“ s dokonalou pleťou, na ktorej vynikli jej výrazné črty. Potom zvádzala červeným rúžom ako Femme Fatale. Tento rok jej sexepíl pozdvihlo dymové líčenie očí v kampani na novú vôňu Desire.
Ukázala druhú stránku svojej osobnosti, zvodnú a veľmi ženskú. Ak túžite po zmene, postupujte rovnako ako herečka. Dymové líčenie očí vytvoríte pomocou linky predlžujúcej líniu očí. Z guľatých vzniknú mandľové keď vytieňujete očné viečka tmavými farbami. Dymový mejkap má svoje označenie preto, lebo farby sú postupne rozotreté. Môžu byť doplnené metalickými očnými tieňmi v rôznych kovových odtieňoch.
Aby pohľad upútal pozornosť, zvyšok tváre by mal byť farebne neutrálny. Dokonale prekrytý mejkapom a púdrom. Len na pery môžete naniesť rúž broskyňovej farby. Vlasy vypnite do voľného uzla, aby neprekrývali tvár.