BRATISLAVA 27. júna (PR) – Pred siedmimi rokmi začínali v malom, teraz táto nábytkárska spoločnosť disponuje špičkovou technológiou a na Slovensku nevídanou kvalitou, ktorá každou zákazkou prekonáva samú seba.
Spoločnosť Prodan Interier s.r.o. vznikla v roku 2007 a je nástupcom pôvodne malého podniku. Svojim klientom ponúka komplexné služby na kľúč – od vypracovania grafického návrhu, cez jeho realizáciu, až po zákaznícky servis po uplynutí záručnej lehoty.
Prodan Interier má za sebou množstvo významných projektov a tisíce spokojných zákazníkov i medzi známymi osobnosťami, ktorí sa k nim stále vracajú. V čom tkvie úspech tejto firmy? Vyspovedali sme za vás konateľa spoločnosti Daniela Hacaja a výkonného riaditeľa Ľuboša Lánského.
Cesta kvality bez kompromisov
Podľa vedenia spoločnosti kľúč k úspechu spočíva v tom, že si zvolili oveľa náročnejšiu cestu. A to cestu doživotnej kvality, snahy o dokonalosť a individuálneho prístupu: „Vízia našej spoločnosti nie je dosiahnuť o pár centov lacnejší nábytok. To nie je naše smerovanie a cesta, ktorou chceme ísť. Snažíme sa o minimum reklamácii, preto používame do našich nábytkov na mieru čo najkvalitnejšie komponenty.“ O tom, že sú vo svojej práci úspešní svedčí aj fakt, že prevažná väčšina ich zákazníkov pochádza práve vďaka pozitívnym referenciám.
Cesta kvality je v dnešných časoch oveľa ťažšia. Ako sa im napriek tomu podarilo prežiť sedem rokov a nielen to, aj vybudovať si veľkú maximálne spokojnú klientelu, ktorá im zostáva verná? „Ku každému zákazníkovi máme individuálny prístup, vážime si jeho názor a spolu sa snažíme vytvoriť nábytok, s ktorým bude maximálne spokojný. Počas tejto spolupráce si dokonca vybudujeme priateľský vzťah, takže vaš nábytok nekončí len nákupom.“