Čím väčší výber, tým menšia istota, že vyberáme správne. Prečítaj si Oriflame poradcu a nechaj si poradiť, čo je naozaj dôležité a najmä – prečo!
Fakt č. 1: Dôveruj iba kozmetike s klinicky potvrdenými výsledkami.
Výber kozmetiky je v dnešnej dobe naozaj náročný. Kozmetických prípravkov je množstvo a my ako spotrebiteľky sa často orientujeme najmä podľa reklamy a marketingu tej-ktorej značky. Faktom však je, že o produktoch, ktoré aplikujeme priamo na svoje telo, čím automaticky determinujeme svoje zdravie, by sme toho mali vedieť o čosi viac.
Oriflame poradca ti jednoznačne radí – po iných, ako klinicky testovaných produktoch, ani nesiahni. V prvom rade si nemôžeš byť istá bezpečnosťou daného produktu. V rade druhom nevieš nič o jeho efektivite. Nie je však klinický test ako klinický test. Oriflame vykonáva realizačne aj finančne náročné klinické testovania s charakterom placebo. Svoje produkty tak podrobuje bezprostrednej a priamej komparácii s produktami konkurencie, ktoré sa prezentujú rovnakými alebo veľmi podobnými vlastnosťami. Na základe toho Oriflame presne vie, ktoré vyvinuté produkty sú vhodné na umiestnenie na trh, pretože sú konkurencieschopné aj v porovnaní s luxusnými a naozaj drahými značkami. Klinické testovania Oriflame sú navyše plne v kompetencii počítačov, vďaka čomu nedochádza k žiadnym odchýlkam či zlyhaniam ľudského faktora.
V aktuálnom katalógu ti Oriflame prináša – ako inak – klinicky testovanú revolučnú špirálu The ONE Wonder Lash 5v1 XXL. Špeciálna kefka s patentovanou technológiou Dual Core bola vyvinutá špeciálne pre Oriflame. Klinické testy potvrdili, že táto novinka dodáva každej jednej mihalnici o 49 % viac objemu. Spotrebiteľský test navyše potvrdil, že špirála poskytuje 5 výhod: dĺžku, objem, oddelenie, natočenie a starostlivosť. Vďaka komplexu Pro Lash totiž mihalnice nielen skrášli, ale aj do hĺbky vyživí. Spokojné zákazníčky tiež potvrdili, že špirála sa nezlepuje, nedrobí ani nerozmazáva.
Špirála The ONE Wonder Lash 5v1 XXL, 8 ml, 34107, 8,90 eur, s. 2-3.
Fakt. č. 2: Rúž v kabelke nosí až približne 80 % žien nad 15 rokov.
Je to pozitívny fakt, pretože rúž dnes nie je iba o pigmentácii pier, ale aj o ich výžive a hydratácii. Aj obľúbený matný rúž na pery The ONE Super Matte ich vyhladzuje a zvláčňuje, pričom podľa spotrebiteľského testu ich zanechá nádherne matnými po dobu až 11 hodín! Teraz nájdeš v ponuke aj limitovanú edíciu nových 5 odtieňov, ktoré ťa pripravia na pomaly sa blížiace jesenné dni.
Kým na narúžované pery dbá väčšina žien, na starostlivosť o svoju pleť už menej. Z našich skúseností dokonca vyplýva, že množstvo žien základy starostlivosti o svoju pleť ani neovláda. Všetky dôležité informácie nájdeš online na našej stránke. Novinkou v rade starostlivoti o pleť je aj hĺbkovo čistiaca pleťová maska do sprchy Pure Skin určená na mastnú pleť. Jej použitie ti zaberie cca. 1 minútu, no výsledkami sú jasnejšia a matnejšia pleť a vyčistené póry. Obsahuje prírodný výťažok z guarany a komplex Detect s kyselinou salicylovou, ktoré pleť čistia, zmatňujú a osviežujú.
V starostlivosti o pleť ti bude nápomocná aj ďalšia novinka – bavlnený uterák na čistenie pleti. Využíva sa v dvoch krokoch: na vzorovanú stranu nanes čistiaci gél a vyčisti ním pleť, hladkou stranou odstráň zvyšky tohto gélu.
Matný rúž na pery The ONE Super Matte, 1,7 g, 33856 – 33859, 7,90 eur, s. 6-7.
Hĺbkovo čistiaca pleťová maska do sprchy Pure Skin, 50 ml, 34049, 4,90 eur, s. 65.
Bavlnený uterák na čistenie pleti, 30898, 2,49 eur, s. 69.
Fakt. č. 3: 1 z 10 žien má doma minimálne 10 kabeliek.
Bespoke Offers zrealizoval prieskum zameraný na vzťah žien ku kabelkám a taškám. Vyplynulo z neho, že 1 z 10 žien má doma minimálne 15 tašiek, takmer polovica ich má minimálne 7. Priemerná suma, ktorú ženy minú na novú kabelku, predstavuje 45 eur. Napriek tomu, že každá z nás ich má doma viac, drvivá väčšina dám v prieskume tvrdila, že najčastejšie nosíme jednoducho tú, ktorú máme najradšej. Pri výbere kabelky nás podľa prieskumu najviac ovplyvňujú jej veľkosť a úložný priestor. Poslednou zaujímavosťou je, že menšina žien si kabelku kupuje iba v prípade potreby. Väčšina z nás si ju kupuje jednoducho pre radosť.
Urob si radosť s Oriflame, ktorý v katalógu 12 prichádza s novými jesennými kolekciami. Okrem trendy bižutérie, hodiniek, šatiek či iných doplnkov ťa v ponuke osloví hneď viacero tašiek! Kabelka Abby má vnútorné zapínanie na magnet a ramienko nastaviteľnej dĺžky. Kabelka Olivia vínovočervenej farby má neprehliadnuteľný trendový dizajn a luxusné vnútro. Kabelka Lizze ťa osloví jesennou horčicovou farbou a krásnym retro dizajnom. Kabelka Laura pôsobí luxusným dojmom, je nižšia a veľmi univerzálnej zemitej farby. Kabelka Laura je zdobená železnou reťazou a textilnou dekoráciou, je netradičnej zelenej farby. Napokon kabelka Odette zaujme najmä dámy preferujúce menšie štýlové kabelky.
Ku každej z kabeliek si môžeš dopasovať ďalšie doplnky z rovnakých kolekcií. Ich kľúčovými trendami sú rôzne tvary, klasický britský tvíd, retiazky a retiazkové doplnky – jednoducho v nich je cítiť vplyv trendov britského univerzitného života počas 50. a 60. rokov 20. storočia.
Kabelka Abby, 31526, 19,99 eur, s. 20-30.
Kabelka Olivia, 31508, 34,99 eur, s. 22-23.
Kabelka Lizzie, 31563, 29,99 eur, s. 24.
Kabelka Linka, 31524, 34,99 eur, s. 26.
Kabelka Laura, 31561, 29,99 eur, s. 27.
Kabelka Odette, 31510, 24,99 eur, s. 29.
Fakt č. 4: Priemerný muž potrebuje na kúpu novej vône približne 30 sekúnd.
Jeho rozhodnutie, či kúpiť, alebo nie, je jednoducho veľmi rýchle. Ženám to podľa prieskumu Scentiments trvá 10 – 20-krát dlhšie. Z prieskumu tiež vyplnulo, že kým žena si novú vôňu dopraje približne každý mesiac, muž si ju kúpi priemerne 2-krát za rok. Dámy si však kupujú zväčša menšie balenia ako páni.
Oriflame teraz mužom prináša modernú toaletnú vodu Venture Power vystihujúcu urbárny životný štýl. Vonia po čiernom kardamóne, sicílskom bergamote a pačuli, ktoré nositeľa vône nabijú energiou a sviežosťou.
Toaletná voda Venture Power, 100 ml, 33951, 25,90 eur, s. 48-49.
Fakt č. 5: Určitým stupňom rednutia vlasov trpia až dve tretiny žien.
Rednutie vlasov je síce skôr mužskou doménou (až 25 % z nich zaznamenáva stratu vlasov ešte pred svojím 30. rokom života), čoraz viac sa s týmto problémom stretávajú aj ženy. Príčiny sú rôzne – stres, menopauza, nedostatok vitamínov a minerálov… Oriflame sa so svojím vedeckým tímom pozrel aj na tento problém. Výsledkom je nový Šampón a kondicionér na rednúce vlasy s jablkom a bambusom Love Nature, ktorý je určený špeciálne na starostlivosť o rednúce vlasy. Jablko a bambus sú v boji proti spomínanému problému veľmi silnými hráčmi. Jablko je bohaté na antioxidanty a bambus je známy tým, že vlasom dodáva silu a poddajnosť. Vlasy tak spoločne nielen čistia a posilňujú, ale aj uľahčujú ich poddajnosť. Šampón je navyše biologicky rozložiteľný, neobsahuje silikón a je dermatologicky testovaný.
Medzi novinkami na starostlivosť o vlasy potešia aj kefa na rozčesávanie vlasov Styler a pomôcka na čistenie kefy na vlasy Styler.
Šampón a kondicionér na rednúce vlasy s jablkom a bambusom Love Nature, 250 ml, 34097, 5,50 eur, s. 119.
Kefa na rozčesávanie vlasov Styler, 29998, 5,90 eur, s. 139.
Pomôcka na čistenie kefy na vlasy Styler, 30923, 5,90 eur, s. 139.
Fakt č. 6: Najobľúbenejšie formy dezodorantov sú sprejový a guľočkový dezodorant.
V priemere až 58 % Európanov preferuje dezodoranty v spreji a 26 % guľôčkové dezodoranty. Iba 6 % siaha po tuhých. Ak na teba táto štatistika sedí, v tom prípade ťa Oriflame určite poteší svojou novou ponukou! Novinky z radu Activelle zaručujú dlhotrvajúcu sviežosť, sú jemné k pokožke, obsahujú antibakteriálny limetkový a eukalyptový olej, majú čistiace účinky a poskytujú až 48-hodinovú ochranu (vyplynulo zo spotrebiteľského testu). Nové sprejový dezodorant Activelle Purifying & Protecting a guľôčkový antiperspiračný dezodorant Activelle & Protecting navyše nezanechávajú na oblečení žiadne stopy, sú dermatologicky testované a neobsahujú alkohol.
Sprejový dezodorant Activelle Purifying & Protecting, 150 ml, 34015, 6,50 eur, s. 146-147.
Guľôčkový antiperspiračný dezodorant Activelle & Protecting, 50 ml, 34014, 4,50 eur, s. 146-147.
Pozri si celú ponuku v katalógu a nájdi ešte viac produktov, ale najmä informácií o správnej starostlivosti o pleť a trendovom líčení na www.oriflame.sk.