Najviac stúpajúcej obľube sa teší med. Čomu sa ale netešíme my, je to, že štatisticky čoraz viac ľudí začína zanedbávať svoju osobnú hygienu či dokonca odličovanie sa. Nie, že medzi nich začneš patriť aj ty! Na starostlivosť o seba je čas. Vždy.
Fakt č. 1: Ženy sa sprchujú zriedkavejšie ako muži.
Vzišlo to z prieskumu realizovaného v USA, ale aj prieskum v Británii potvrdil, že Britky sa nesprchujú každý deň. Ba ani neodličujú. Približne 60 % Američaniek priznalo, že sa sprchujú 3-, 4- či 5-krát týždenne, denne sa sprchuje iba 19,3 % žien, avšak až 40,5% mužov. Podobne je to v Británii, kde približne 57 % žien priznalo, že sprcha u nich nie je dennou rutinou, najmä preto, že na ňu nemajú čas. Zväčša ju nahrádzajú vlhčenými utierkami. Príčinou je zväčša únava nútiaca ich presunúť sa priamo do postele. Prieskum navyše ukázal, že vyše 60 % Britiek sa neodličuje pred každým spánkom, 35 % z nich tvrdilo, že je to pre obavy z nedostatku spánku. Iba pätina Britiek si dopraje sprchu či kúpeľ každý deň a vyše 30 % priznalo, že sa nesprchovali už tri dni a 57 % priznalo, že síce si uvedomujú dôležitosť hygieny, ale pre nedostatok času často siahnu radšej po vlhčených utierkach.
Aby Oriflame podporil tvoju chuť na príjemný kúpeľ, prináša ti nový upokojujúci relaxačný kúpeľ Swedish Spa, olej, ktorý sa po nakvapkaní do teplého kúpeľa zmení na mlieko. Je obohatený o vitamín E, kanolový a mandľový olej a má relaxačnú vôňu. Pre ešte lepšiu starostlivosť počas sprchy ti bude nápomocný telový píling s kryštálmi soli Swedish Spa, ktorý pomôže k hĺbkovej čistoty tvojej kože. Podobnú funkciu plní aj nové pílingové masážne mydlo Swedish Spa, ktoré masíruje a prekrvuje pokožku jednou stranou a druhou stranou odstraňuje odumreté bunky.
Po kúpeli sa o svoje telo môžeš postarať ďalšími dvoma novinkami – vyživujúcim telovým maslom Swedish Spa, ktor vyživuje a vyhladzuje pokožku celého tela a upokojuje zmysly, a telovým olejom Swedish Spa, ktorý zvláčňuje a revitalizuje pokožku. A napokon sa môžeš poutierať do príjemnej novej a krásnej sady uteráka a osušky Artipelag zo 100 %-nej bavlny a s vysokou absorbčnou schopnosťou.
Vyživujúce telové maslo Swedish Spa, 200 ml, 34025, 8,90 eur, s. 2.
Pílingové masážne mydlo Swedish Spa, 100 g, 34021, 4,50 eur, s. 2.
Telový olej Swedish Spa, 100 ml, 34024, 9,90 eur, s. 2.
Telový píling s kryštálmi soli Swedish Spa, 200 ml, 34022, 12,90 eur, s. 3.
Upokojujúci relaxačný kúpeľ Swedish Spa, 200 ml, 34019, 12,90 eur, s. 3.
Sada uterák a osuška Artipelag, 36794, 25,99 eur, s. 6-7.
Fakt. č. 2: Až 70 % ľudí (mužov aj žien) si myslí, že ideálna žena používa vône.
Spoločnosť SCA zisťovala, aká je ideálna žena a až 70 % opýtaných si myslí, že ideálna žena používa vône. Rovnaké percento si myslí, že nosí šperky. A 84 % si myslí, že si holí nohy.
Vráťme sa ale k tým vôňam, ktoré skončili na druhom mieste, pretože Oriflame teraz prináša voňavú novinku pre ženu, ktorá je strebodom pozornosti a ktorá má v sebe rebelku. Toaletná voda On The Edge v sebe obsahuje tóny pomaranča, fialky a kože. Mimochodom, viete o tom, že zachytiť vôňu kože je pre parfuméra skutočná výzva? Tento kontrastný akord v sebe totiž ukrýva harmonicky vyváženú sladkú a drsnú stránku. Vyskúšaj ju v katalógu na zápästí!
Toaletná voda On The Edge, 50 ml, 33963, 19,90 eur, s. 10-11.
Fakt. č. 3: Ty si ešte nevieš vytvoriť dymové líčenie?
Dymové líčenie sa stalo hitom už približne v roku 2010. Nie každá z nás si ho však vie vyčarovať. A pritom je úplne jednoduché! Stačí siahnuť po výrazne kajalovej očnej linke The ONE so sýtymi pigmentami a rozotrieť ju po celom viečku. K dispozícii sú ti tri odtiene, ktoré podľa spotrebiteľského testu vydržia až 12 hodín – Jet Black, Charcoal Grey a Pure Espresso.
Kajalová očná linka The ONE, 2,4 g, 34773 – 348775, 7,90 eur, s. 26-27.
Fakt č. 4: Viac ako 75 % spotrebiteľov uprednostňuje kozmetické produkty s obsahom medu.
Táto štatistika je z roka 2016, kedy sa zistilo, že obľuba kozmetických produktov s výťažkami z medu rapídne stúpla. V tomto istom roku spoločnosť Mintel zistila aj to, že viac ako 60 % spotrebiteľov preferuje produkty s rastlinnými a bylinnými výťažkami. Vráťme sa ale späť k medu, možno ťa bude zaujímať pár faktov o tejto ingrediencii s ohľadom na jej využitie v kozmetickom priemysle:
- med zvláčňuje tvoju pokožku tak, že absorbuje vodu z prostredia
- 50 % mužov verí, že kozmetické produkty na tvár s obsahom prírodných zložiek sú pre ich pleť lepšie
- med je antibakteriálny, vďaka vysokému pH znemožňuje baktériám prežiť, čo je veľmi radostná správa pre ľudí trpiacich napríklad akné
- med je od nepamäti známy ako výborný antioxidant a pre svoje antiseptické účinky je v obľube viac ako 2 000 rokov
Ak aj ty rada prijímaš dary našej prírody, v tomto prípade konkrétne včiel, Oriflame ťa opäť poteší! Novinkou v ponuke sú hneď tri “medové” produkty. Pena do kúpeľa Milk & Honey Gold a zjemňujúce krémové mydlo Milk & Honey Gold, ktoré ti ponúkajú luxusný kúpeľ. Poteší ťa ale aj telové mlieko do sprchy Milk & Honey Gold s obľúbenou vôňou s výťažkami mlieka a medu organického pôvodu, ktoré zjemňuje a hydratuje pokožku tela, a to ešte počas samotného sprchovania.
Pena do kúpeľa Milk & Honey Gold, 300 ml, 34073, 7,90 eur, s. 88.
Zjemňujúce krémové mydlo Milk & Honey Gold, 75 g, 31604, 3,50 eur, s. 88.
Telové mlieko do sprchy Milk & Honey Gold, 200 ml, 34074, 8,90 eur, s. 89.
Pozri si celú ponuku v katalógu a nájdi ešte viac produktov, ale najmä informácií o správnej starostlivosti o pleť a trendovom líčení na www.oriflame.sk.