(DJ/PR) Svetoznáma kozmetická značka Oriflame, ktorá pôsobí aj na slovenskom trhu, oslavuje 50 rokov od svojho založenia ambicióznymi švédskymi bratmi. Slovenská divízia spoločnosti si k dôležitému jubileu pripravila aj spoluprácu so známou speváčkou a herečkou.
Globálna značka prírodnej švédskej kozmetiky Oriflame, založená na princípe priameho predaja, má pred sebou jubilejný päťdesiaty rok. Jej história siaha do švédskeho Štokholmu do roku 1967, kedy ju založili bratia Jonas a Robert af Jochnickovci s cieľom pomáhať ľuďom nielen lepšie vyzerať, ale sa aj lepšie cítiť. Počas 50-ročnej tradície sa bratom odhodlaným meniť ľudské životy podarilo vybudovať jednu z najväčších svetových spoločností s pleťovou kozmetikou a „továreň“ na plnenie snov. „Päťdesiat rokov plnenia snov je niečo, na čo sme v Oriflame veľmi hrdí. Našou predstavou do budúcnosti je, že z Oriflame urobíme viac sexi, cool a ešte o niečo zábavnejšiu značku. Tešíme sa na nové a zaujímavé produkty, ktoré našu značku osviežia a oslovia aj mladšiu generáciu,“ hovorí o 50. výročí a plánoch do najbližšej budúcnosti generálny riaditeľ Oriflame Slovensko Jonas Häggqvist. „V tomto roku sa veľmi tešíme na spoluprácu so slovenskou celebritou a takisto na pokračujúcu spoluprácu s Danielou Hantuchovou pre wellness produkty a charitatívny projekt,“ uzatvára riaditeľ slovenského Oriflame, ktorý momentálne vedie viac ako 45 000 kozmetických poradkýň. Celosvetovo pracuje so značkou Oriflame vyše 3 milióny nezávislých poradkýň ponúkajúcich prírodné švédske produkty svojim zákazníčkam na základe osobného kontaktu.
NOVÁ TVÁR
Pri príležitosti osláv 50. výročia Oriflame v globálnom ponímaní nadviazala slovenská odnož prírodnej kozmetickej značky, ktorá na budúci rok oslávi 25 rokov existencie, novú spoluprácu so známou speváčkou a herečkou Barborou Švidraňovou. Umelkyňa sa tak stala novou tvárou a ambasádorkou slovenského Oriflame. „Oriflame Slovensko sa v tento jubilejný rok rozhodol, že zmení svoju komunikačnú stratégiu a pokúsi sa výraznejšie zaujať mladšiu generáciu zákazníčok,“ vysvetľuje vznik myšlienky nadviazať spoluprácu so slovenskou celebritou marketingová riaditeľka Oriflame Slovensko Lenka Štefániková. „Práve preto sme sa rozhodli osloviť Barboru, ženu mnohých tvárí, ktorá sa dokáže udomácniť v každej role. Je plná pozitívnej energie a teší sa zo života a podľa nás taká túži byť každá žena. Tešíme sa, že sa Barbora rozhodla práve pre spoluprácu s nami,“ pokračuje. „Celý Oriflame je o silných a úspešných ženách, presne takých, akou je aj Barbora. V našom prípade ide o prvú silnú komunikačnú stratégiu s lokálnou celebritou a veríme, že sa navzájom naučíme niečo nové,“ dodáva pani Štefániková na margo spojenia 50. výročia a novej ambasádorky Oriflame Slovensko. „Oriflame registrujem už od svojich 15 rokov a som poctená, že má takáto celosvetová značka záujem o to, aby som ju prezentovala svojou tvárou a osobnosťou. Je to pre mňa veľká príležitosť, nová výzva a skúsenosť, na ktorú sa veľmi teším,“ povedala o novovznikajúcej spolupráci Barbora Švidraňová.
Obdivuhodné čísla
Rok 2016 bol pre Oriflame veľmi úspešný. V apríli značka predstavila pokrokovú 4-krokovú starostlivosť o pleť v podobe sád NovAge, ktorých sa za deväť mesiacov podarilo po celom svete predať viac ako milión. Darilo sa aj májovej novinke z populárnej kolekcie dekoratívnej kozmetiky The ONE, tekutému rúžu Lip Sensation, ktorého sa podarilo do konca roka predať viac ako 1 273 000. Nezaostávali ani produkty pre zdravý životný štýl z radu Wellness by Oriflame, ktorých ambasádorkou sa pre Slovensko stala svetoznáma tenistka Daniela Hantuchová. Za vlaňajšok sa zdravých shakov, polievok, tyčiniek a vitamínov predalo globálne viac ako 8 300 000 balení.
Poslanie pomáhať deťom
Spoločnosť Oriflame sa celosvetovo venuje charite, pričom najviac peňazí putuje na pomoc deťom v núdzi a v ťažkých životných situáciách. Inak to nie je ani na Slovensku. Oriflame Slovensko realizuje už 13 rokov projekt „Farebné nemocnice“, ktorého hlavnou myšlienkou je zútulňovať detské oddelenia tak, aby sa v nich malí pacienti cítili ako doma. Tvárou projektu je už niekoľko rokov tenistka Daniela Hantuchová, ktorá sa sama venuje detskej charite. V roku 2016 sa podarilo v rámci projektu zrekonštruovať v poradí jedenástu slovenskú nemocnicu.
Úspech tých najlepších si užívali spoločne
Počas troch marcových dní spoločnosť Oriflame Slovensko ocenila v troch slovenských divadlách tých najlepších. V Štátnom divadle v Košiciach, v Divadle J.G. Tajovského vo Zvolene a v divadle Nová Scéna v Bratislave ocenili 220 poradcov a lídrov za dosiahnutie novej pozície v roku 2016 a 430 najlepších predajcov v závere roku 2016.
Najvyšším odmeneným novým titulom bola Diamantová direktorka, ktorá má v celej svojej obchodnej skupine takmer 3200 ľudí. Najlepších 10 vyhodnotených predajcov predalo za 4 kampane kvalifikácie (12 týždňov) produkty v celkovej hodnote takmer 65 500 € v katalógových cenách.
Po slávnostnom odovzdávaní cien sa ocenení zabavili na divadelných predstavenia a následne spoločne oslávili už 50. výročie založenia spoločnosti Oriflame vo svete.