Obľúbená šou sa od soboty 1. februára vracia na televízne obrazovky v novej premiérovej sérii.
Relácia Nákupné maniačky, v ktorej sa pätica súťažiacich musí dokonale nastylovať len za niekoľko hodín s rozpočtom 500€, dostáva od februára tohto roku exkluzívnejší vysielací čas – už od budúcej soboty si ju môžu diváci pozrieť v access prime time o 18:00 na JOJke, kam sa maniačky posunuli. „Nákupné maniačky boli doteraz vlajkovou loďou WAU TV. Šou má veľký potenciál, preto sme sa rozhodli presunúť ju do vysielacieho času, v ktorom môže osloviť ešte širšiu cieľovú skupinu,“ povedala Lucia Kulihová, PR manažérka JOJ Group.
Stylingovým výtvorom súťažiacich, medzi ktorých doteraz patrili nielen nakupujúce ženy a dievčatá, ale aj muži a celebrity, sa doposiaľ venovali najmä ženy, a to v rôznych vekových kategóriách, primárne však dospelé „maniačky“ v cieľovej skupine 35 – 44.
Okrem televízneho vysielania dosahuje šou výraznú sledovanosť aj na webe – každú z častí videli desaťtisíce divákov, favoritom je však epizóda, ktorú si on-line pozrelo viac než 280 000 browsujúcich.