Milovníci kávy majú dôvod na radosť. Prvý budik Nespresso už aj v Bratislave

9 zaujímavých faktov o káve, ktoré by ste mali ovládať
9 zaujímavých faktov o káve, ktoré by ste mali ovládať Thinkstock

Prémiová značka kávy a priekopník v segmente s porciovanou kávou Nespresso vstupuje na slovenský trh a otvára svoj prvý butik v Bratislave. Slovensko je už 65. krajina, kde bude mať Nespresso svoje zastúpenie.

Moderný a dizajnový priestor pozýva návštevníkov objavovať nové rituály ochutnávania kávy, najnovšie stroje Nespresso a aktuálne doplnkové kolekcie či limitované edície. Kávoví špecialisti prevedú zákazníkov butikom, zoznámia ich so svetom kávy a pokúsia sa ich vtiahnuť do výnimočného príbehu Nespresso, ktorý začína kávovníkom a končí pôžitkom zo šálky kávy Grand Cru.

Nový koncept nákupu

Doteraz nemohli slovenskí zákazníci využívať služby značky Nespresso vo svojej krajine. Od septembra 2017 im dokážeme zabezpečiť lepší a komfortnejší prístup k prémiovej káve. Nespresso ponúka úplne iný koncept nakupovania, na ktorý sme boli doteraz zvyknutí. S otvorením tohto nového trhu budú môcť využiť možnosť priameho a osobného kontaktu. Nielenže budú mať k dispozícii veľmi moderný butik v obľúbenom bratislavskom nákupnom centre Eurovea v atraktívnom dizajne, ktorý umocní zážitok z kávy, ale čaká na nich aj Nespresso Club s plnou škálou služieb a poradenstva kávových špecialistov a nová webová platforma v slovenskom jazyku,“ uvádza Simone Jansen, Business Execute Officer Nespresso Česká a Slovenská republika.

Nespresso btq bratislava00001.jpg
Nespresso

Nový koncept Nespresso butik bol navrhnutý spoločnosťou, ktorá bola ocenená za architektúru a interiérový dizajn, Universal Design Studio. Založili ju Edward Barber a Jay Osgerby. Každý Nespresso butik na svete má v sebe zakomponovanú typickú lokálnu pečať symbolizujúcu danú krajinu. Nespresso butik v Bratislave sa môže pýšiť nádherným čičmianskym vzorom aplikovaným v interiéri. „Koncept butiku sa riadi mottom „Celebrate the Coffee moments“. Ide o osobný prístup kávových špecialistov a
tzv. „New customer experience“. S cieľom posunúť sa od klasického predaja k skvelému zážitku. To je nový predajný ceremoniál, ktorý pomôže upútať a zapojiť do príbehu Nespreso čo najviac zákazníkov,“ informuje Jan Věchet, National Boutique Manager Nespresso Česká a Slovenská republika.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom