Mária Čírová pokrstila módnu mapu Bratislavy na rok 2018. Nájdete na nej dvakrát viac predajní

Módna mapa, Bratislava Fashion Map

Zástupkyne Slovak Fashion Council (SFC) uviedli do života druhý ročník Bratislava Fashion Map.

Mapu na rok 2018, ktorá i tentoraz vznikla s podporou Bratislavského samosprávneho kraja, pokrstila speváčka Mária Čírová útržkami z minuloročnej mapy. „Je pre mňa veľká česť pokrstiť túto novú a unikátnu fashion mapu. Určite pomôže mnohým ľuďom, ktorí hľadajú správne kúsky a nevedia, kam majú zájsť. Je to super, veľmi sa teším, že tu dnes som. Napriek tomu, že nie som nejaký módny guru, móda ma baví. Je to úplná sranda, ale ešte pred desiatimi rokmi som nosila iba tričko, rifle a tenisky. Potom som vďaka hudbe spoznala ľudí, ktorí móde rozumejú a ktorých móda baví, a tí ma nakazili,“ povedala interpretka, ktorá sa dnes na verejnosti často objavuje v rôznych zaujímavých kúskoch od slovenských dizajnérov. „Nech sa mapa dostane do rúk všetkým tým, ktorí ju potrebujú,“ poznamenala.

Bratislava Fashion Map je unikátny zoznam predajných a prezentačných miest, ktoré ponúkajú najmä slovenský či lokálny módny dizajn. Je to klasická papierová mapa Bratislavy a jej blízkeho okolia s popiskami, legendami, adresami a otváracími hodinami 78 prevádzok. Jej úlohou je zviditeľňovať lokálne dizajn shopy a pomôcť im s návštevnosťou.

Mária Čírová
https://www.facebook.com/mariacirova/photos/a.10151604715843926.1073741828.51353878925/10155857628148926/?type=3&theater

Bratislava Fashion Map 2018 je oproti predchádzajúcej dvojnásobne väčšia, a to ako fyzickými rozmermi, tak aj do počtu prevádzok, ktoré zahŕňa. Tých je v aktuálnej mape takmer dvakrát viac ako v tej minuloročnej.

V zmysle podpory a rozvoja módneho turizmu, ku ktorému okrem návštevy samotných obchodov patria aj ďalšie formy módnych zážitkov, pridal zároveň Slovak Fashion Council do mapy kvalitné tipy na kultúru a galérie, kníhkupectvo, časopisy, noviny a gastro, kávu a večerné posedenie. „Snažili sme sa vytvoriť taký mix, ktorý poskytne veľmi príjemný celodenný zážitok pre ľudí, ktorí navštívia hlavné mesto. Chceme tie zoznamy stále rozširovať a chceme dávať vedieť ľuďom, že je tu stále niečo nové,“ povedala počas dnešnej tlačovej konferencie Zuzana Bobiková zo SFC.

Ďalším vylepšením oproti minulému ročníku je rozdelenie slovenskej a anglickej verzie mapy, čím v mape vznikol priestor pre ďalšie prevádzky. Zástupcovia SFC doplnili do mapy textové popisky a legendy pre ľahšiu orientáciu a vytvorili tiež odporúčané trasy, vďaka ktorým môžu záujemcovia a záujemkyne ľahko navštíviť to najlepšie v rôznych lokalitách mesta.

Do budúcna zároveň čakajú Bratislava Fashion Map ďalšie úpravy. SFC už v tejto chvíli pracuje na mobilnej aplikácii, ktorá mapu sprístupní aj v digitálnej forme. Aj z tohto dôvodu v tlačenej mape na rok 2018 chýba zoznam módnych podujatí, ktorý minuloročná mapa obsahovala. „Chceme tak byť ľuďom čo najbližšie a smartfón je to pravé miesto. Navyše tento krok vnímame ako možnosť vytvoriť z mapy platformu, živú komunitu, kde budeme podporovať prevádzky zahrnuté do aplikácie rôznymi aktivitami,“ vysvetlila riaditeľka SFC Dana Kleinert.

SFC plánuje vytvoriť i blogy, zverejniť ratingy a podporiť eventy, prostredníctvom ktorých každá prevádzka zahrnutá v mape získa nový nástroj na zvyšovanie povedomia o svojej značke. Priestor dostane aj verejnosť, fanúšikovia a fanúšičky módy budú môcť pod svojimi profilmi zdieľať svoje skúsenosti s obchodmi a štúdiami či zážitky z eventov, na ktorých sa zúčastnili. Na aplikácii pracuje SFC s mladým bratislavským štúdiom, pričom jej prvú verziu chcú predstaviť v letných mesiacoch.

Tlačená verzia mapy, ktorá vyšla v náklade 10-tisíc kusov, bude v najbližších dňoch dostupná zdarma v každom obchode z mapy a tiež vo všetkých info pointoch Bratislavského samosprávneho kraja.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom