Originálna kolekcia pod názvom MAGENTA ONE by MIKLOSKO bola predstavená na exkluzívnom podujatí spojenom so slávnostným uvedením ponuky Telekomu pre firmy pod rovnomerným názvom Magenta 1.
V rámci večera s názvom prezrádzajúcim smerovanie štýlu a nálady predstavil módny návrhár Fero Mikloško svoje nápady inšpirované najmodernejšími technológiami v oblasti komunikácie a neprehliadnuteľnou farbou magenta, identitou spoločnosti Telekom. Nepoužil ju však samostatne, ale naopak, efektívne zvýraznil “pridaním“ lesklých prvkov či tmavších odtieňov. Pozvaní hostia mali tento krát aj ďalšiu jedinečnú možnosť – nahliadnuť do procesu tvorby samotnej kolekcie MAGENTA ONE by MIKLOSKO prostredníctvom netradičného videa, ktoré si mohli pozrieť počas podujatia v okuliaroch Samsung Gear VR a spoločne vyskúšať so smartfónom Samsung Galaxy S7, exkluzívne zaradeným do ponuky MAGENTA 1.
Originálna módna prehliadka
Rovnako samotná módna prehliadka nebola poňatá klasicky. Oblečenie a doplnky predviedli modelky v spoločnej choreografii s členmi dvoch nadnárodných tanečných skupín – CreDance a House of Melody – ako nezabudnuteľnú hudobnú módnu šou, ktorú svojim programom obohatil DJ/rapper VEC a skupina Zlokot!
Na svoje si prišli aj páni
Trendové prvky v ponímaní dizajnéra pre ženy a mužov sú teda jasné. Predvedených bolo totiž aj niekoľko pánskych (džínsy s trakmi, rukávové opasky, lesklé šortky) či pre obe pohlavia vhodných “oversized” kúskov. Dámska a zároveň väčšinová časť kolekcie MAGENTA ONE by MIKLOSKO nesie strihové prvky predchádzajúcej kolekcie návrhára jar-leto 2016, teda mierne opulentný avšak zároveň hravý štýl obdobia z konca 80-tych rokov. Jeho obľúbenú čipku vystriedali flitrové aplikácie, športové logá a látky pretkávané lurexom. Prepracované detaily nechýbajú na všetkých modeloch počnúc ľahkými úpletovými topmi a plisovanými džínsovými šatami končiac.
Aké trendy prevládajú?
Farbou kolekcie je ako inak magenta v sprievode strieborného lesku, ružových tónov a sýto modrého denimu. Čierna a biela aj tento krát vytvorili podklad pre efektné grafické prvky v podobe sloganov spojených s farbou magenta na tričkách a topoch.
Vzory kolekcie MAGENTA ONE by MIKLOSKO ustúpili mierne do úzadia pred jednofarebnými plochami, flitrovými pásmi a viditeľne našívanými zipsami. Výrazná, ale zároveň jednoduchá potlač vychádzajúca zo známej línie MIKLOSKO POP-UP odkazuje na kolekciu konkrétnymi sloganmi vo vtipne kontrastnom prevedení (I LOVE MAGENTA COLOR, alebo THIS IS MY MAGENTA T-SHIRT).
Materiálová skladba je tvorená denimom, lurexovým úpletom, potlačeným úpletom s mramorovým efektom, flitrovým úpletom, tylom s flitrami, potlačeným lurexovým tylom a odľahčeným buklé. Lemy džínsových kúskov kolekcie sú ležérne rozstrapkané, použité samostatne, alebo v kombinácii s lurexovým úpletom a ozdobené výraznými zipsovým zapínaním. Štrasové aplikácia sú použité v konkrétnej forme, napríklad ako číslo “1“. Nápaditý a originálny efekt plisovania džínsoviny je a tento krát prvkom elegancie spontánne zmiešaným so symbolmi na odznakoch korešpondujúcich s kolekciou MAGENTA ONE by MIKLOSKO.
Doplnky kolekcie MAGENTA ONE by MIKLOSKO ladia s oblečením vďaka kovovým farbám a rovnakým odtieňom. Kabelky z jemne štruktúrovanej, striebristo metalickej, alebo magentovej kože sú navrhnuté v optimálnej veľkosti s odnímateľným popruhom vhodné na deň ako aj koktailové príležitosti. Kovovo lesklé lodičky s ostrou špičkou v tmavej striebornej a ružovej pripomínajú štýl energickej módy 80 rokov.
Denimové pánske tenisky sú zase ležérnym prvkom mestskej, aktuálne trendovej módy. Športovo ladené rukavičky z prírodnej kože sú pohodlné a efektné vďaka žiarivej magentovej farbe doplnenej rafinovaným šnurovaním a ozdobnými cvokmi.
Bižutéria umocňuje aj naďalej opulentnejší “street style” výraznejšími reťazami. Kovový odlesk jasne zlatej farby veľkých plastových náhrdelníkov pretkávajú denimové, striebristé, púdrovo ružové a magentové hodvábne stuhy.
Kolekcia oblečenia a doplnkov MAGENTA ONE by MIKLOSKO je dostupná exkluzívne na stránke www.mikloskofashiondesign.sk. Limitovaná ponuka pozostáva zo štýlových tričiek, trendy kabeliek, cool odznakov, dizajnového obalu pre smartfóny a príveskov na kľúče, z ktorých “SRDCE“ pomôže práve tým, ktorí to najviac potrebujú. Celý výťažok z predaja prívesku v tvare srdiečka totiž venuje spoločnosť Telekom neziskovej organizácii DOBRÝ ANJEL.