Domáci miláčik nemeckého módneho návrhára účinkoval minulý rok v dvoch reklamných kampaniach.
Mačka Choupette nemeckého módneho návrhára, divadelného a filmového kostyméra a fotografa Karla Lagerfelda zarobila vlani tri milióny eur. Pre New York Magazine to prezradil samotný 81-ročný majiteľ domáceho miláčika. Ako priblížil, Choupette sa minulý rok objavila v dvoch reklamných kampaniach. „Jedna bola pre nemecké autá a druhá pre japonské kozmetické produkty,“ uviedol Lagerfeld v rozhovore. „Nedovoľujem jej robiť reklamy na potravu pre mačky a podobné veci. Na to je príliš sofistikovaná. Má v sebe niečo jedinečné,“ povedal tiež o mačke, o ktorú sa starajú dve slúžky.
Lagerfeld, ktorý v New Yorku predstavil kolekciu Paris-Salzburg, taktiež vysvetlil, ako sa stal majiteľom Choupette. „Je to zázračný príbeh. Choupette mi nikto nedal. Patrila priateľovi, ktorý sa spýtal mojej slúžky, či sa o ňu môže postarať, keď bude preč. Keď sa vrátil, povedali sme mu, že mu Choupette nevrátime. Dostal inú mačku, ktorá stlstla a Choupette sa stala najslávnejšou mačkou a najbohatšou,“ povedal Lagerfeld.
Karl Lagerfeld je hlavným dizajnérom a kreatívnym riaditeľom francúzskeho módneho domu Chanel, talianskeho Fendi a vedie tiež vlastnú značku. Od roku 2008 nakrúca k svojim prehliadkam krátke filmy pod názvom Métiers d’art, pričom zakaždým vytvorí námet, napíše dialógy a navrhne scénu a kostýmy.
Informácie pochádzajú www.nymag.com a archívu agentúry SITA.