Prestížna svetová súťaž oceňujúca kreatívne reklamné kampane New York Festivals Advertising Awards udelila zlato pražskej agentúre Triad Advertising. Spomedzi 60 krajín získalo až 4 nominácie, z ktorých tri premenilo na úspech, toto hororové video Za bezpečný domov pre reťazec IKEA.
Reklamná kampaň Za bezpečný domov pre reťazec IKEA od českej agentúry Triad Advertising premenila tri zo štyroch nominácií v súťaži New York Festivals Advertising Awards. Odniesla si zlato v novej kategórii The G100 Inspiration Award. Okrem toho získala ešte dve ocenenia za umiestnenie medzi finalistami v kategóriách Film (najlepšie využitie pre spoločenské dobro) a Pozitívny svetový dopad.
Kampaň odštartovala v novembri minulého roka a reagovala na rastúci výskyt domáceho násilia, ktoré možno považovať za dlhodobý závažný spoločenský problém.
Víťazný spot spoločnosti IKEA pre boj s domácim násilím pochádza od pražského Triadu a produkčnej spoločnosti Bistro Films, režíroval ho Marek Partyš. Kampaň vznikala tiež v úzkej spolupráci s Koalíciou NeNa, ktorá spája špecializované centrá pre ženy zažívajúce násilie ROSA, proFem a Acorus.
Okrem spomínanej kampane sa do súťaže New York Festivals Advertising Awards zapojilo viac ako 60 krajín, ktoré bojovali o víťazstvo v 27 kategóriách.