Vlani kraľovali „sviatku zamilovaných“ náramky a prstene.
Hitom tohtoročného dňa svätého Valentína sú erotické pomôcky.
Slováci sa tento rok vďaka „sviatku zamilovaných“ v internetových obchodoch viac zaujímali aj o pánsku spodnú bielizeň, dámske župany či o digitálne fotorámiky.
Vyplýva to zo štatistík nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
„Dva týždne pred Valentínom vzrástol záujem o vybrané druhy erotických pomôcok o vyše 30 percent oproti bežnému roku,“ uviedol riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Dámske župany a pánsku erotickú bielizeň vyhľadávalo v sledovanom období v e-shopoch o štrnásť percent viac spotrebiteľov, digitálne fotorámiky o jedenásť percent viac ľudí.
Vlani kraľovali Valentínovi náramky a prstene, tohtoročný záujem o ne neprekračuje priemerný celoročný dopyt.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.