Dámskajazda.sk vám predstavuje muža, ktorý stojí za úspechom kozmetickej spoločnosti Yves Rocher. Riaditeľ pre východnú Európu Yves Rocher, Henri-Bernard Bedoin.
V živote každého človeka vraj existuje moment, ktorý rozhodne o celom jeho nasledujúcom osude. Spomeniete si vy na to, čo rozhodlo o tom, že ste sa ocitli tam, kde ste dnes?
V mojom živote nebol len jeden významný moment, tých rozhodujúcich momentov bolo viacero. Život mi postavil do cesty príležitosti, ktoré som sa rozhodol využiť a posunúť sa vďaka nim ďalej, či už šlo o úspešne zložené prijímacie skúšky na prestížnu vysokú školu alebo stretnutie so spoločnosťou Yves Rocher. Dôležité je vedieť si vážiť pracovať pre značku, ktorej vízia je zasvätená kráse žien, navyše v súlade so životným prostredím a s rešpektom k prírode.
Ste stále plný energie, sršíte entuziazmom a dobrou náladou. Čo je jej zdrojom, odkiaľ sa berie?
Je to vášeň. Yves Rocher je silná značka, ktorá sa stále snaží byť v súlade s prírodou. Za touto víziou si absolútne stojím. Teší a napĺňa ma to, že môžem viesť ľudí, s ktorými pracujem v duchu týchto ideálov.
Prečo by sa mala žena rozhodnúť práve pre vašu značku?
Pretože každá žena túži po tom, aby sa mohla postarať o jej telo a pleť s pomocou výrobkov, ktoré sú účinné a uznávané, ale stále za prijateľnú cenu.
Je si vedomá toho, že rastlinný svet, z ktorého naša značka čerpá inšpiráciu, jej poskytuje blahodarné účinky, aby sa cítila dobre a bola v pohode. Hľadá cestu, ako byť v harmónii s prírodou.
V čom je vaša kozmetika iná, v čom je výnimočná?
Je to práve označenie Rastlinná kozmetika, čo robí značku Yves Rocher tak odlišnou. Schopnosť vytvoriť účinné produkty zodpovedajúce každému typu pleti, ktoré boli vytvorené vďaka prepojeniu znalostí prírody a vedeckého výskumu. Yves Rocher má pri vývoji stále na pamäti vplyv na životné prostredie. Je to kozmetika účinná a pôsobivá, ktorá rešpektuje prírodu.
Je rozdiel v používaní kozmetiky medzi francúzskymi a slovenskými ženami? Čo uprednostňujú francúzske a čo slovenské ženy?
Určite. Zvyky žien sú v každej krajine veľmi odlišné. To sa samozrejme týka aj francúzskych a slovenských žien. Slovenky si potrpia na to, aby vyzerali dobre za každých okolností a oveľa viac sú zaťažené na výrobky z dekoratívnej kozmetiky.
Tak ako Slovenky rovnako aj Francúzsky sú veľmi ženské. Radi sa o seba starajú, bavia sa, vyzerajú a cítia sa dobre.
Aký váš výrobok je najpredávanejší a najviac obľúbený medzi ženami?
Najpredávanejšie výrobky sú z radu Riche Crème, ktorý je obohatený o blahodarné oleje. Tento rad uprednostňujú ženy, ktoré majú viac ako 40 rokov a zvádzajú boj proti vráskam.
Ktorý produkt z vášho portfólia je vašou srdcovou záležitosťou?
Určite náš najnovší rad Elixir 7.9. Ide o produkt, ktorý navracia pleti vitalitu a energiu potrebnú k udržaniu mladosti. Ak veľa cestujete, ako napríklad ja, je veľmi dôležité nezabudnúť starať sa o vašu pleť.