Napríklad pribudne priemerne 72 hodín videí na YouTube a až dva milióny hľadaní na Googli.
Nový graf ukazuje, čo sa počas 60 sekúnd udeje na internete. Používatelia sociálnej siete Facebook v priemere 1,8 milióna ráz stlačia tlačidlo „páči sa mi“, na svoje kontá si pridajú 350 gigabajtov dát a každú sekundu zverejnia 41-tisíc odkazov.
Za minútu pribudne 72 hodín videí na portáli YouTube a až dva milióny hľadaní na Googli. Na Spotify ľudia pridajú 14 piesní, registrujú 70 nových domén a z iTunes si stiahnu 15-tisíc piesní. Čo sa týka webstránok, za 60 sekúnd ich vznikne až 571, z grafu však nie je jasné, koľko ich za ten istý čas zanikne.
Na Tumblr pribudne 20-tisíc fotografií, na Instagrame zas každú sekundu až 3 600. Počas minúty ľudia odošlú 204 miliónov e-mailov a uskutočnia sa predaje cez Amazon za 83-tisíc dolárov (v prepočte približne 62-tisíc eur). Na Twitteri pribudne približne 278-tisíc tweetov, na Flickri si používatelia pozrú 20 miliónov fotografií a prostredníctvom Skypu ľudia strávia komunikáciou až 1,4 milióna minút.
Informácie zverejnila webstránka www.independent.co.uk.