Hviezda speváčky Celeste Buckingham, ktorá len pred pár týždňami pokrstila svoj druhý štúdiový album Where I Belong, začína stúpať i za „Veľkou mlákou“.
Po dlhých mesiacoch práce, cestovania, rokovaní, nahrávania a návštev rádií začína meno Celeste Buckingham rezonovať už i v Spojených štátoch. Americké hudobné médiá v uplynulých týždňoch zaregistrovali nový objav z Európy. V éteri preto začínajú skloňovať nielen meno chránenkyne rapera a producenta Pitbulla, ale i singel Run Run Run, aktuálne nasadzovaný do rotácie v amerických rádiách, vďaka čomu úspešne šplhá po priečkach v hudobných rebríčkoch.
Najnovší úspech spoza „Veľkej mláky“ speváčku prekvapil len pár hodín po jej prílete do Európy, kam docestovala na pár dní za pracovnými povinnosťami. Počas uplynulého víkendu sa Celeste objavila v celosvetovo známom mienkotvornom hudobnom magazíne Billboard. Na konto si tak pripísala ďalší úspech, prostredníctvom ktorého reprezentuje Slovensko za hranicami. Magazín o nej informuje v rubrike Bubbling Under, ktorá pravidelne predstavuje nových nádejných umelcov: „Každý piatok Billboard predstavuje Bubbling Under – týždňový prehľad nových a povšimnutiahodných umelcov, ktorí si razia cestu naprieč Billboard rebríčkom. Tento týždeň: Celeste Buckingham, RAC, Que a Signature,“ píše Billboard v aktuálnom vydaní z piatka 10. januára 2014, a pripája i videoklip Run Run Run, ktorý sa do dnešného dňa pýši už viac ako 14timi miliónmi vzhliadnutí na serveri Youtube. Napokon nechýbajú informácie o tom, že Celeste je aktuálnym objavom vydavateľstva Mr. 305 a obľúbenkyňou Rádia Disney.
„Billboard nás všetkých úprimne potešil,“ priznáva Celeste, ktorá na článok narazila náhodou pri prehliadaní hudobných noviniek na internete. „Samozrejme, hneď som kontaktovala manažérov a oznámila som im dobrú správu. Ani oni o tom netušili. O to je ten článok pre nás vzácnejší – pretože vieme, že si ma Billboard našiel sám. Bolo to naozaj veľké prekvapenie!“ dodáva.
O hudobnom magazíne Billboard
Billboard je americký týždenník, ktorý mapuje aktuálne dianie v hudobnom priemysle. Zverejňuje viaceré svetovo uznávané hudobné rebríčky, ktoré na týždennej báze sledujú popularitu skladieb a hudobných albumov v rôznych kategóriách.
Najpopulárnejším rebríčkom je Billboard Hot 100 (horúca stovka Billboardu), v ktorom je hodnotených sto najpopulárnejších skladieb bez ohľadu na žáner a je najčastejšie používaným meradlom pre ich hodnotenie v USA.
Billboard 200 je obdobný rebríček určený pre hodnotenie predaja hudobných albumov.
Dámsku jazdu informovala Adriána Čahojová z agentúry Slavica s. r. o..