Spoločnosť C&A Europe opätovne získala 1. miesto na svete, pokiaľ ide o spotrebu certifikovanej organickej bavlny.
Tento úspech potvrdila najnovšia správa o trhu s organickou bavlnou od Textile Exchange, poprednej svetovej organizácie pre podporu, analýzu a certifikáciu organickej bavlny a iných udržateľných textílií. Po potvrdení, že C&A spotrebovala viac než 22 000 ton certifikovanej organickej bavlny vo finančnom roku 2012 (o 78 % viac ako v predošlom roku), získala prvé miesto v hodnotení organizácie Textile Exchange „Desať najväčších spotrebiteľov organickej bavlny“ a „Desať najväčších spotrebiteľov vzhľadom na nárast„.
La Rhea Pepper, výkonná riaditeľka Textile Exchange, pripomína: „V posledných pár rokoch si C&A udržiavala vedúcu pozíciu, pokiaľ ide o spotrebu certifikovanej organickej bavlny. Spoločnosť si stanovila vyšší záväzok, než je len predaj finálneho výrobku. C&A podporovaná nadáciou C&A investuje aj do sociálnych a ekologických programov zameraných na poľnohospodárske komunity, v ktorých sa pestuje bavlna. Okrem toho organizuje pre poľnohospodárov a iných dôležitých partnerov v dodávateľskom reťazci organickej bavlny školiace programy„.
Phil Chamberlain, vedúci oddelenia trvalo udržateľného obchodu v C&A, vysvetľuje: „Naše prvé miesto v správe o trhu s organickou bavlnou od Textile Exchange zdôrazňuje skutočnosť, že plníme náš dlhodobý záväzok pestovania organickej bavlny a výsledného zlepšenia života poľnohospodárov pracujúcich v tomto odvetví. Tento záväzok je zakotvený v našej celkovej stratégii udržateľného rozvoja spoločnosti.“
C&A zaznamenala výrazný nárast v predaji výrobkov z organickej bavlny vo finančnom roku 2012, kedy predala viac než 80 miliónov kusov odevov vyrobených z certifikovanej organickej bavlny. Predstavuje to nárast o viac než 140 % za jeden rok. Percentuálny podiel odevov vyrobených z organickej bavlny predstavuje takmer 30 % z celkového predaja bavlnených odevov spoločnosti C&A. Spoločnosť plánuje zvýšenie predaja textílií z organickej bavlny v súčasnom finančnom roku 2013 na 100 miliónov položiek. Okrem toho si spoločnosť opätovne vytýčila dlhodobý cieľ previesť do roku 2020 celú kolekciu bavlnených výrobkov na odevy z udržateľnej vrátane organickej bavlny. Tento cieľ predstavuje ďalší míľnik v stratégii udržateľného rozvoja spoločnosti. Odzrkadľuje aj požiadavky zákazníkov.
Viac informácií nájdete na www.cunda.de a www.cunda.de/reimagine.